Katowice: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 248434 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup, dostawa, wdrożenie urządzenia typu UTM oraz przeszkolenie 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury Część 2. Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowo-programowej do wirtualizacji wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury oraz licencji MOLP Windows Server R2 64 bit wraz z nośnikami Część 3. Zakup i dostawa stacji roboczych dla administratorów środowiska wirtualnego wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie: Dot. części 1 i 2 - min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz potwierdzone doświadczenie w pracach instalacyjno-konfiguracyjnych polegających na instalacji dostarczonej infrastruktury sprzętowej i programowej wraz z jej konfiguracją zgodnie z wymaganiami określonymi w analizie wdrożeniowej, prace te winny być wykonane przez certyfikowanego inżyniera (certyfikat poświadczający zdanie egzaminów i znajomości konfiguracji dostarczonego systemu bezpieczeństwa producenta oferowanego rozwiązania). W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w pkt 2.3.1), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6a i 6b do SIWZ; Zamawiający na etapie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących przedmiot zamówienia pod warunkiem: - powiadomienia Zamawiającego o zamiarze zmiany - podania powodów zmiany - zaproponowania osób, których kwalifikacje zawodowe/uprawnienia będą zgodne z SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu wymogów opisanych w rozdziale III SIWZ wraz z podaniem nazwy producenta, modelu i symbolu oferowanego sprzętu w poszczególnych częściach - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 4. Specyfikacja techniczna urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 7, 5. oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych dot. części 1 6. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 12826 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dot. części 2 serwery 7. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 2646 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Dot. części 2 serwer NAS 8. Dokument potwierdzający spełnianie wymogu posiadania Certyfikatu ISO-9001 oraz ISO-14001 dot. części 2 serwery, macierz, przełącznik, serwer NAS 9. Deklaracja zgodności CE dot. części 2 serwery, macierz, przełącznik, serwer NAS i części 3 stacje robocze 10. Karta katalogowa urządzenia dot. części 2 serwery, macierz 11. oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta dot. części 2 i 3 12. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Dot. części 2 i 3 13. Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem dot. części 2 i 3 14. Dokument potwierdzający spełnianie wymogu posiadania Certyfikatu ISO-9001 dla sprzętu dot. części 3 stacje robocze 15. Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - dot. części 3 stacje robocze 16. Dokument dot. spełnienia wymogów normy Energy Star 5.0 - dot. części 3 stacje robocze Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 17. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 9900 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. - dot. części 3 stacje robocze 18. Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony) 19. Oświadczenie producenta dot. głośności jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB - dot. części 3 stacje robocze 20. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania; 4) zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
ul. Pośpiecha 14
40-852 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa, wdrożenie urządzenia typu UTM oraz przeszkolenie 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowo-programowej do wirtualizacji wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury oraz licencji MOLP Windows Server R2 64 bit wraz z nośnikami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa stacji roboczych dla administratorów środowiska wirtualnego wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: