Katowice: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 248434 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup, dostawa, wdrożenie urządzenia typu UTM oraz przeszkolenie 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury Część 2. Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowo-programowej do wirtualizacji wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury oraz licencji MOLP Windows Server R2 64 bit wraz z nośnikami Część 3. Zakup i dostawa stacji roboczych dla administratorów środowiska wirtualnego wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3, 30.23.80.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3. Oświadczenie o spełnianiu wymogów opisanych w rozdziale III SIWZ wraz z podaniem nazwy producenta, modelu i symbolu oferowanego sprzętu w poszczególnych częściach - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 4. Specyfikacja techniczna urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 7, 5. oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych dot. części 1 6. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 12826 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php dot. części 2 serwery 7. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 2646 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Dot. części 2 serwer NAS 8. Dokument potwierdzający spełnianie wymogu posiadania Certyfikatu ISO-9001 oraz ISO-14001 dot. części 2 serwery, macierz, przełącznik, serwer NAS 9. Deklaracja zgodności CE dot. części 2 serwery, macierz, przełącznik, serwer NAS i części 3 stacje robocze 10. Karta katalogowa urządzenia dot. części 2 serwery, macierz 11. oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta dot. części 2 i 3 12. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Dot. części 2 i 3 13. Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem dot. części 2 i 3 14. Dokument potwierdzający spełnianie wymogu posiadania Certyfikatu ISO-9001 dla sprzętu dot. części 3 stacje robocze 15. Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - dot. części 3 stacje robocze 16. Dokument dot. spełnienia wymogów normy Energy Star 5.0 - dot. części 3 stacje robocze Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 17. Raport z testu wydajności PassMark dostępny na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzający osiągniecie przez oferowany procesor wartość Average CPU Mark minimum 9900 punktów (kolumna Passmark CP Mark) każdy. Dopuszcza się wydruk lub zrzut ekranu ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. - dot. części 3 stacje robocze 18. Potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (wydruk ze strony) 19. Oświadczenie producenta dot. głośności jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB - dot. części 3 stacje robocze 20. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania; 4) zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice BIURO PODAWCZE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa, wdrożenie urządzenia typu UTM oraz przeszkolenie 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury sprzętowo-programowej do wirtualizacji wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury oraz licencji MOLP Windows Server R2 64 bit wraz z nośnikami.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa stacji roboczych dla administratorów środowiska wirtualnego wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem 2 informatyków w zakresie pełnej administracji wdrożonej i skonfigurowanej infrastruktury.